KINFO: TYK ry Grillisitsit 24.4.2022

TYK ry tapahtumat tapahtumat at tykry.fi
Ke Huhti 13 21:20:42 EEST 2022

Ny Rillataa! Vappuriehat sen kuin jatkuu ja tällä kertaa on grillisitsien vuoro! TYK ry aloittaa kesän grillikauden Tuomaanpuistossa 24.4.2022 laittamalla grillin kuumaksi ja maissit sekä vegemakkarat hikoilemaan hiilille! Tule paikalle todistamaan näitä normaalista poikkeavia sitsejä!

Ilmoittautuminen aukeaa perjantaina 15.4.2022 kello 16.00. HUOM: Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisaika päättyy keskiviikkona 20.4.2022

Sitsit kustantavat  10 € holiton ja  12 € holillinen.

MITÄ: Grillisitsit
MISSÄ: Tuomaanpuisto
MILLOIN: 24.4.2022 klo 14.00
KUI PAL: 12€/14€, holiton/holillinen

HUOM. Tarjottavat ruuat ovat vegaanisia. Jos tahdot tuoda omat grillattavat on sinun ilmoitettava siitä lipunoston yhteydessä. Tällöin maksat sitseistä oikean hinnan, mutta tuot itse oman pääruokasi, etkä tällöin ota sitsien pääruokaa. Varaudu grillaamaan omat grillattavat itse.

Linkki Kide.appiin
https://kide.app/events/01034f71-3d01-416b-85a9-08318444c893

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SUMMARY IN ENGLISH:

TYK ry is hosting a (vegetarian) barbeque sitzparty at Tuomaanpuisto on 24.4.2022.

The registration begins on 13.4.2022 at 12.00. And ends on monday 18.4.2022. The registration is binding.

The ticket costs 12 € (without alcohol) or 14€ (with alcohol)

Link to Kide.app

https://kide.app/events/01034f71-3d01-416b-85a9-08318444c893

Please note that this event will be in finnish

Grillattavin terveisin,
Otto Salminen
TYK ry, tapahtumavastaava
otssal at utu.fi