KINFO: Badass-sitsien ilmo auki!

Susanna Hakala suemhak at utu.fi
Ke Helmi 5 12:47:09 EET 2014

BADASS-sitseille ilmoittautuminen alkaa nyt!

Kynnet esiin ja varmista paikkasi huikeassa kovanaamojen kohtaamisessa, tässä se nyt on:

http://synapsi.utu.fi/ilmo/sitsit190214.php

Muista, että paikkoja on rajoitetusti, lähtökohtaisesti 35/ainejärjestö. Ilmoittautuminen on sitova!

HUOM! Koska myös tekniikka yrittää esittää kovaa asennettaan, niin ilmoittautumisen jälkeen tuleva error merkitsee vain, sitä ilmoittautumisesi pitäisi olla rekisteröitynyt (kannattaa kuitenkin tämä vielä itse tarkistaa ilmoittautumissivulta).

Eli siis vielä:

Badass-sitsit 19.2. Vegasissa, järjestäjinä Synapsi, TYK ja IVA. Vegasin ovet aukeavat klo 18.00 ja sitsit alkavat viimeistään klo 18.30, ja sitsien luonteen mukaan ole hyvissä ajoin ennen sitsien alkua paikalla!!
Sitsien maksu tapahtuu paikan päällä (alkoholillinen 14 € / alkoholiton 10 €), joten sujuvuuden takaamiseksi varaisithan mieluusti tasarahan mukaan! Sitsien hintaan sisältyy itse sitsien lisäksi jatkobileet sekä mahtava badass-haalarimerkki, muista kuitenkin varata narikkaa varten 2,5 €. Omia juomiahan ei mukaan suvaita, mutta sitsien alussa ostettavat juomalipukkeet palvelevat sinua koko illan, myös bileiden ajan, superhalpaan hintaan 2,5€/kpl!!

Asenneterveisin,

Sara Dahlström
Synapsi ry:n Perinne- ja Tuutorivastaava
samada at utu.fi

Viestin välittänyt
Susanna Hakala
TYK ry:n tapahtumavastaava