KINFO: Kaljaviestin rastinpitäjiä haetaan

Kaisa Martikainen kmmart at utu.fi
Pe Maalis 13 13:50:47 EET 2009

Heippa!

Taas kevät lähenee kovaa vauhtia, vaikka ulkona näyttääkin kovin talviselta. Kevääsen kuuluu perinteisesti kaljaviesti, niin kuin syksyynkin, joten etsisinkin nyt innokkaita, kekseliäitä ja ahkeria rastinpitäjiä.
Rastinpitäjät keksivät rastilleen pienimuotoisen tehtävän, jonka viesteilijät sitten suorittavat. Rastinpitäjät toimivat myös kaljaviestin tuomareina ja arvioivat suorituksen lisäksi myös viesteilijöiden pukeutumista ja teeman yhtenäisyyttä.

Halukkaat siis ilmoittautukoot minulle sähköpostitse tai miksei henkilökohtaisesti. Haluan tietää mahdollisen idean rastin sisällöstä, rastipaikan ja rastinpitäjien nimet (rastia on mukavampi pitää kaksin kuin yksin).
Jos haluat kuitenkin pitää rastia, mutta et keksi ideaa rastille, ilmoittaudu silti ihmeessä mukaan. Mietitään aihetta vaikka yhdessä.
Jos taas ideoita löytyy, mutta esim. ajankohta on jostain syystä huono, kerro ideasi mulle, niin ehkä joku muu pitää rastin sinun puolestasi.

Itse kaljaviestihän järjestetään 8.4.2009 klo 18 alkaen ja lähtien Arcanumilta. Jatkot eli perinteiset Titraukset ovat tällä kertaa Night Club Marilynissä.

Viestiterveisin:
Kaisa Martikainen
TYK ry:n bilevastaava
sähköposti: kmmart at utu.fi

PS: Myös viesteilijöitä tarvitaan, jotta kaljaviesti onnistuisi. Kerää siis n. 4hlön joukkue, keksikää yhteinen teema ja lähtekää mukaan.