[Kaupunkitutkimus] kaupunkitutkimukseen liittyvä läksiäisluentoni

Harri Andersson harri.andersson at utu.fi
Tue Dec 4 20:33:42 EET 2012

Hyvät kaupunkitutkimuksen edustajat,

Pidän läksiäisluentoni Keiden kaupunki? -haasteita kaupunkitilan tuottajille perjantaina 14.12.2012 Fennicumin auditoriossa klo 10.15-12. Luennon rakenne muodostuu omasta luennostani, jonka 'haasteista' olen kutsunut keskustelemaan arkkitehdin (Benito Casagrande), suunnittelijan (Timo Hintsanen), kaupunginvaltuutetun (Li Andersson) ja taiteilijan (Meiju Niskala). Kaikki edustavat tahoja, joiden kanssa minulla on yliopistourallani ollut paljon erilaista sidosryhmäyhteistyötä.
Olette tervetulleita tilaisuuteen ja senjälkeen laitoksen järjestämään kahvitilaisuuteen kahvila-ravintola Myssyyn Yliopistonmäellä. Jälkimmäisessä tapauksesa ilmoittakaa osallistumisestanne laitoksemme toimistosihteeri Kirsi Kunnakselle viimeistään 10.12.

Ystävällisin terveisin,
Harri Andersson

Harri Andersson, Dr.Pol.Sc.
Professor of Human Geography
Department of Geography and Geology
University of Turku
FI-20014 TURKU, FINLAND
tel. +358 (0)2 333 5589 or +358 (0)50 553 2718