[H-verkko] Turku, Väitös: Minä, lotta, vaimo, äiti. Kerronnan variaatio ja toimijuus aktiivikertojan muistelukerronnassa

agricola at utu.fi agricola at utu.fi
Ke Helmi 8 11:16:35 EET 2017

Agricolan tapahtumakalenteriin on lähetetty uusi ilmoitus:

Väitös: Minä, lotta, vaimo, äiti. Kerronnan variaatio ja toimijuus
aktiivikertojan muistelukerronnassa

Turku, Kaivokatu 12
25.2.2017 klo 12:00

FM Anna Hynninen esittää väitöskirjansa Minä, lotta, vaimo, äiti.
Kerronnan variaatio ja toimijuus aktiivikertojan muistelukerronnassa julkisesti
tarkastettavaksi Turun yliopistossa lauantaina 25.2.2017 klo 12.00 (Turun
yliopisto, Sirkkalan kasarmialue, Minerva, Janus-sali, Kaivokatu 12, Turku)

Vastaväittäjänä toimii dosentti Jyrki Pöysä (Itä-Suomen yliopisto) ja
kustoksena professori Pekka Hakamies (Turun yliopisto). Tilaisuus on
suomenkielinen.

 ***

Väitös (folkloristiikka): FM Anna Hynninen

Tapahtumapaikka:    Turun yliopisto, Janus-sali (Minerva, Sirkkalan
kasarmialue, Kaivokatu 12 T52, kartta)

Aloitusaika:    25.2.2017 12:00

Päättymisaika:           25.2.2017 16:00

Tämä ilmoitus on luettavissa Agricola-verkossa osoitteessa
http://agricola.utu.fi/ajankohtaista/tapahtumakalenteri/

Lisätietoja postituslistasta H-verkko