[H-verkko] Helsinki, Minä elän vieläkin – A. Kiven tulkit -keskustelu

agricola at utu.fi agricola at utu.fi
Mon Apr 4 14:08:22 EEST 2016

Agricolan tapahtumakalenteriin on lähetetty uusi ilmoitus:

Minä elän vieläkin – A. Kiven tulkit -keskustelu

Helsinki, Läntinen Teatterikuja 1
11.4.2016 klo 19:00

75-vuotta täyttävä Aleksis Kiven Seura järjestää juhlavuotensa kunniaksi
keskustelun

Minä elän vieläkin – A. Kiven tulkit

Kansallisteatterin Lavaklubilla maanataina 11.4. klo 19.

Sakari Katajamäen vetämän keskustelun vieraina ovat kirjailijat Riina
Katajavuori ja Hannu Mäkelä sekä ohjaaja Janne Reinikainen.

Lavaklubin sisäänkäynti on Kansallisteatterin pääovea kohti katsottaessa
rakennuksen vasemmasta kulmasta (Läntinen Teatterikuja 1, Helsinki).

Vapaa pääsy, tervetuloa!

Lisätietoa tilaisuudesta ja Aleksis Kiven Seuran juhlavuodesta:

www.aleksiskivenseura.fi

www.facebook.com/aleksiskivenseura

www.instagram.com/aleksiskivenseura

Tiedustelut: Sakari Katajamäki (sakari.katajamaki at helsinki.fi), puhelin
045-6512374
Tämä ilmoitus on luettavissa Agricola-verkossa osoitteessa
http://agricola.utu.fi/ajankohtaista/tapahtumakalenteri/