[Antiquitas] Arctos tiedottaa

Marja Vierros marja.vierros at helsinki.fi
Mon Jun 2 14:37:22 EEST 2008

Hyvää kesän alkua kaikille!

Tässä tietoja Arctoksen seuraavan numeron (vol. 42, 2008) määräpäivistä.

Artikkelitarjoomusten jättöpäivä on elokuun lopussa. Lisätietoja ja ohjeita
käytännöistä nettisivuilla, ks. alla.

Kirja-arvostelut jätetään viimeistään marraskuun 1. päivä. Tämän jälkeen
lähetän arvostelut kielentarkastukseen, ja kirjoittaja tekee sitten itse
tarkastuksen mukaiset korjaukset tekstiin.

Olen tänään päivittänyt Arctoksen sivuilla olevat kirja-listat, käykääpä
katsomassa löytyisikö sieltä sopivaa arvosteltavaa. Kesä on mukavaa aikaa
lukea ja kirjoitella arvosteluja! Muistakaa, että vuonna 2003 painetut
kirjat pitää arvostella viimeistään seuraavassa numerossa (eli jos teillä on
jo valmiiksi hyllyissänne Arctoksen kirjoja odottamassa, tarkastakaa vuosi
ja preferoikaa vanhimmat).

Kirjoitusrikasta kesää!

Marja Vierros

--