[Yk-yhdistys] Syksyn läksykerhotoiminnan suunnittelupalaveri Halisissa

Pirkko Aalto phaalt at utu.fi
Tue Aug 31 19:59:11 EEST 2010

Hei Turun YK-yhdistyslistalaiset,

Olemme yhdessä Opetuskoti Mustikan työntekijöiden kanssa keskustelleet syksyn läksykerhosta, ja kutsummekin nyt kaikki teidät kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi Opetuskoti Mustikkaan ma 6.9. klo 15-17 keskustelemaan syksyn alkamisesta ja etenemisestä. Tule pohtimaan viime kevättä ja ideoimaan tulevia läksykerhopäiviä. Paikalla ovat Opetuskodista Henna Junttila ja Shno Habib. Tapaaminen tutussa osoitteessa Kardinaalinkatu 3.

Lämpimästi tervetuloa!

Ystävällisin terveisin,
Pirkko Aalto
Turun YK-yhdistys
monikulttuurisuus-vastaava

P.S. Syksyllä olen itse edelleen mukana läksykerhon toiminnassa ja suunnittelussa. Olen kuitenkin estynyt osallistumaan aktiivisesti kerhoon. Vastuutani jakaa kanssani syksyllä läksykerhossa keväällä toiminut Anni Eerola. Meiltä molemmilta voi siis tarvittaessa kysyä apua ja neuvoa.

* * *
Pirkko Aalto
phaalt at utu.fi
+358 45 1 377 555