[Dino] SprXkfrXgan

Satu Gröndahl satu.grondahl at multietn.uu.se
Wed Nov 4 17:40:51 EET 2009

Hej alla,
precis som Raoul understryker, menar  även jag att det är kommunikationen som är viktigast i sammanhanget. Som jag skrev i mitt tidigare meddelande menar jag att vi kunde förespråka flerspråkighet snarare än enspråkighet.

Bästa hälsningar
Satu

Dear friends,
as Raoul emphasizes, even I think that it is of outmost importance that we are able to communicate with each other on our mailinglist. As I mentioned, I would like to suggest that we use multilingual strategies, rather than monolingual.

Best
Satu

Terve kaikki,
kuten Raoul painottaa, minustakin kommunikaation toimiminen on tärkeintä sähköpostilistan kielen valinnassa. Kuten kirjoitin edellisessä viestissäni, minusta voisimme suosia listalla monikielisyyttä paremminkin kuin yksikielisyyttä.

Parhain terveisin
Satu