[Microbiome / (Tree)SummarizedExperiment] Darowizna dla Ciebie

Modira Patteson wnagede at gmail.com
Wed Jun 8 15:18:41 EEST 2022

Nazywam się Modira Patteson z Anglii, jestem żonaty z panem Josephem
Pattesonem. Pracował tu na Wybrzeżu Kości Słoniowej przez dziewięć
lat, zanim umarł po śmierci męża adoptowałam dziecko o imieniu Linda

Kontaktuję się z Tobą, aby poinformować Cię o moim pragnieniu
przekazania sumy US$: 2.500.000 (dwa miliony pięćset tysięcy dolarów
amerykańskich) na działalność charytatywną, którą odziedziczyłam po
moim zmarłym mężu

Moim pragnieniem jest, aby te pieniądze zostały zainwestowane w
dowolną wybraną organizację w twoim kraju i co roku rozdzielane między
organizacje charytatywne, dom dziecka bez matki, meczety, kościoły,
szkoły, wspieranie biednych mężczyzn i kobiet w podeszłym wieku lub
cokolwiek innego masz mając na uwadze, że będzie to z korzyścią dla
mniej szczęśliwych i aby dobrze zaopiekować się moją córką

Podjęłam tę decyzję, ponieważ wychowałam się w domu dziecka bez matki
i obecnie jestem hospitalizowana w Abidżanie, gdzie przechodzę
leczenie z powodu zbliżającej się operacji raka piersi. Nie chcę, aby
ten fundusz był inwestowany w bezbożny sposób Jak tylko otrzymam Twoją
odpowiedź potwierdzającą przyjęcie do pracy Zgodnie z instrukcją
przekażę Ci wszystkie istotne informacje. Będą oni autorami uwolnienia
i przekazania pieniędzy Tobie mój należycie wyznaczony przedstawiciel