KINFO: TYK ry:n pakohuone!

TYK ry tapahtumat tapahtumat at tykry.fi
To Maalis 24 17:08:49 EET 2022

APUA!

Voitteko tulla PELASTAMAAN minut PLIIS. Oon jumissa supermegasalaisessa KELLARILABRASSA jossa kohta räjätää BIOLOGINEN ASE. Joojoo, itsehän tämän aiheutin paljastamalla EPÄILYJÄ herättävälle yrityskumppanilleni, mitä salaisia TUTKIMUKSIA olen labrassa tekemässä. Nyt teidän pitäisi tulla AUTTAMAAN minua estämään aseen räjähtäminen. Teillä on TUNTI aikaa selvittää aseen PYSÄYTTÄMINEN. Kerron teille tarkemmin kun selviätte perille.

TLDR
Mitä: Tunnin pakohuone
Missä: Kraatterilla
Milloin: VKO 14, ilmottaudu ja valitse aikasi
Kuin monelle: 3-5 hlö
Mitä maksaa: 3 €
Miksi: Koska haluut sykkeet korkeelle ja supermegahienon haalarimerkin

Ajat ovat viikolla 14:
ma 4.4. klo 16.30 ja 18
ke 5.4. klo 16.30 ja 18
to 6.4. klo 16.30 ja 18
pe 7.4. klo 16.30 ja 18
la 8.4. klo 12, 13.30 ja 15

Sitova ilmoittautuminen kide.appissa alkaa maanantaina 28.3. https://kide.app/events/b3d578bb-6a68-4c53-9ad4-b715b136766e
[https://portalvhdsp62n0yt356llm.blob.core.windows.net/bailataan-mediaitems/xl_1757416d90ac7381e96e05deafa4e8ec0c02436cb77c65120467a96a.jpeg]<https://kide.app/events/b3d578bb-6a68-4c53-9ad4-b715b136766e>

TYK ry:n pakohuone<https://kide.app/events/b3d578bb-6a68-4c53-9ad4-b715b136766e>
kide.app
Selviätkö tunnissa pakohuoneesta? Tule kokeilemaan onneasi TYK ry:n järjestämään pakohuoneeseen. Ilmottautuminen on kaikille avoin!

This event is held in Finnish

Ahdistunein terveisin,

Maisa Pikkarainen
TYK ry:n tapahtumavastaava