KINFO: Nuoret tutkijat -tapahtuma / Young Scientists -event

TYK ry tiedotus tiedotus at tykry.fi
Pe Tammi 21 15:21:36 EET 2022

Hei!

Nuoret tutkijat on bioteknologian laitoksen opiskelijoiden graduseminaaritapahtuma, joka järjestetään 4.-8.4.22. Tilaisuudessa erikois- ja diplomityöntekijät esittelevät töidensä tuloksia esitysten ja posterien muodossa. Jos siis olet tekemässä tällä hetkellä erikoistyötäsi ja haluat tänä vuonna suorittaa seminaarin, etkä ole vielä saanut sähköpostia Nuoriin tutkijoiden liittyen minulta, laita minulle (rioljo at utu.fi) viestiä mahdollisimman pian. Ensimmäinen infomiitti järjestetään tiistaina 25.1. klo 14:15 Zoomissa.

Muille taas: Tapahtuman seuraamisesta on mahdollista saada opintopisteita, mutta tästä seuraa tiedotusta lähempänä itse tapahtumaa

---

Young Scientists is an event where master thesis students from the Department of Life Technologies present their research. The event is held 4.-8.4.2022. If you are currently doing your thesis work, and have not received an email from me about participating in the seminar, email rioljo at utu.fi ASAP. The first meeting is being held via Zoom Tuesday,25.1. 14:15.

For others: It is possible to earn credits by following Young Scientists seminar, but I will send more info about that later.

Ystävällisin terveisin/Best regard,
Risto Jokinen
Opetusavustaja/Teaching assistant
Bioteknologian laitos/Department of Life Technologies
Turun yliopisto/University of Turku
rioljo at utu.fi<mailto:rioljo at utu.fi>

Viestin välitti:
Jasmin Toukoniemi