KINFO: CampusSportin Futsal-turnaus / CampusSport organizes indoor Futsal tournament

TYK ry liikunta ja kulttuuri liikuntajakulttuuri at tykry.fi
Ti Helmi 19 18:34:18 EET 2019

*In English below*

Hejsan alla!

Kemistien Raittuisseura ei lepää ja vaikka sählyturnaus on kesken niin näkökentässä häämöttää jo seuraava turnaus. CampusSport järjestää 4.3. alkaen Futsal-turnauksen, joiden pelit pelataan arkisin klo. 9-18 välisellä ajalla CampusSportin omissa tiloissa. Tarkempi aikataulu ja otteluohjelma selviää myöhemmin. Peliaika on 2x10min ja pelaajia saa olla kentällä 4+1 kerrallaan. Vaihtopelaajia saa olla niin paljon kuin haluaa ja jokainen on tietenkin tervetullut joukkueeseen! Jos pallon potkiminen on lähellä sydäntäsi tai haluat muuten vain lähteä edustamaan kemistejä niin liity Kemistien Raittiusseuran facebook-ryhmään, jossa julkaistaan tarkemmat ottelutiedot niiden saavuttua!

Linkki facebook-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/798747386942925/

Omasta takaa tarvitset sisäpeliin soveltuvat kengät sekä mielellään punaisen peli-paidan. Jos et omista punaista paitaa joka saa likaantua hiestä, ei hätää sillä TYK ry:ltä löytyy lainapaitoja jokaiseen peliin. Peleissä nähdään!

******************************************************************************************************************

******************************************************************************************************************

Hello everybody!

Kemistien Raittiusseura (TYK ry:s sports club) never rests and even though the floorball tournament is still going on, the next one is glowing in the horizon. CampusSport is organizing an indoor football (Futsal) tournament starting 4th of March. The games will be played on weekdays between 9 o'clock and 18 o'clock. More specific schedule will be released later. The games lasts 20 min (2x10 min) and there can be 4+1 players on the field at the same time. Everybody is of course more than welcome to join our team! If you think you are able to join our sports club and help us win the tournament, please join our facebook-group where the tournaments schedule will be released.

Link to the facebook-group: https://www.facebook.com/groups/798747386942925/

All you need is some sort indoor sneakers and if you have a red shirt. If you don't own a red shirt, don't worry because TYK ry has few red t shirts that you can borrow. See you all at the games!

Terveisin / Best regards
Juuso Pitkäniemi
Liikunta- ja kulttuurivastaava / Person taking care of sport and cultural events
TYK ry?
HTML liite on siirretty...

Lisätietoja postituslistasta Kinfo