KINFO: Käsityökerho tiistaina 21.11./Handicrafts club on Tuesday 21.11.

Ilona Varjus ilelva at utu.fi
Su Loka 19 16:32:37 EET 2017

In english below.

Heippa kaikille!
Ensi viikolla on käsityökerhossa sekasoppa -päivä. Tulkaa tekemään omia käsitöitä, ompelemaan haalarimerkkejä tai sitten voitte itse keksiä tarjolla olevista matskuista, mitä haluatte tehdä. Myös origameja voi tiistaina kokeilla tehdä. Itse aion kokeilla sukkien parsimista. :)
Missä ja milloin: Tiistaina 21.11. klo 18 alkaen Arcanumin aulassa
Nyt on viimeinen mahdollisuus saada pilttipisteitä, ennen kaamosbileitä.
Nähdään kaikki tiistaina käsitöiden parissa. :D

Hello everyone!
Next week is going to be bit all over the place over at handicrafts club. You can come do you own crafts, fix up your overalls, or then you can see what you come up with the leftover materials. In addition, you can come and try making origamis. Personally, I’ll try fixing some holes on my wollensocks.
When and where: Tuesday 21.11. at 6 pm in Arcanum’s lobby
Last time for the freshman to get a markings in their freshman-pass (pilttipassi).
See you all on Tuesday.

T: Paulina Heponiemi (pebhep at utu.fi) ja Ilona Varjus (ilelva at utu.fi)

Lisätietoja postituslistasta Kinfo