KINFO: Tykki-asiaa + pilttipisteitä tarjolla

TYK ry päätoimittaja paatoimittaja at tykry.fi
Ke Loka 1 14:55:23 EET 2017

Heippa vaan kaikki!

Uusi Tykki on saapunut painosta, ja sen voi noutaa toimistolta tenttitärppikaapin viereiseltä sivupöydältä. Uusin Tykki sisältää mm. pilttikronikat.

Seuraava Tykin deadline on 03.12. Kaikki juttuideat otetaan vastaan, joten älä epäröi lähettää niitä minulle. Katso juttujen kirjoitusohjeet TYK ry:n nettisivuilta tykry.fi. Seuraavassa mahdollisia juttuaiheita/materiaalitarvetta lehteä varten: Tykin kansi, HTM-sitsit, kaamosbileet, labraketutukset, meemit, jne. Jos joku lupaa kirjoittaa jutun jouluristeilystä, olen valmis venyttämään dedistä päivällä tai parilla.

Vielä kerkeät saamaan tästä myös pilttipisteen, mikäli laitat jutun minulle ennen kaamobileitä ja hyväksyn jutun julkaistavaksi (tähän on oikeasti hyvin pieni kynnys). Jutun lähettäneiden kesken arvotaan lisäksi myös Finnkinon leffalippu.

Pilttipisteitä jaossa myös pientä nakkihommaa vastaan!

Viime vuonna TYK ry teki suuren haalarikatsauksen. Tähän osallistumisesta lupasimme osallistujille palkinnoksi kaikki juttua koskevat lehdet. Nyt nämä lehdet tulisi toimittaa juttuun osallistuneille järjestöille.  Viidestä lehtitoimituksesta on mahdollista saada yksi nakkipiste. Lehtitoimituksia on n. 40, joten 8 ensimmäistä minulle ilmoittautunutta pääsevät todennäköisesti hommaa hoitamaan.

Syysterveisin,

Jenni Peuhkurinen

Päätoimittaja, TYK ry

paatoimittaja at tykry.fi