KINFO: Kemistien käsityökerho kokoontuu tiistaina 18.10. klo 17 Arcanumin aulassa

Marjaana Parikainen mmppar at utu.fi
La Marras 15 12:53:15 EEST 2016

?Moi!

TYK ry:n käsityökerho kokoontuu jälleen ensi viikon tiistaina 18.10. poikkeuksellisesti jo klo 17 alkaen Arcanumin aulassa. Kemistien käsityökerhossa tehdään erilaisia askarteluun ja käsitöihin liittyviä projekteja. Voit myös tulla mukaan tekemään kesken jäänyttä omaa työtäsi, ompelemaan haalarimerkkejä tai muuten vain viettämään aikaa muiden kemistien kanssa.

Löytyykö sinultakin kaapin perukoilta vanhoja t-paitoja, jotka ansaitsisivat uuden elämän? Oletko aina haaveillut itse koristellusta, uniikista kangaskassista? Ensi viikolla kokeilemme kerhon kanssa kankaanpainoa. TYK ry tarjoaa kerhon käyttöön mustaa, valkoista ja punaista kangasmaalia, joitakin valmiita sabluunoja sekä välineet ja ohjeistusta omien sabluunoiden tekoon ja itse painotyöhön. Mukaan siis tarvitset itsesi lisäksi vain jotain kankaasta valmistettua koristeltavaksi. Mikäli vaate/kassi/lakanat/mikälie ei ole käytetty, muistathan esipestä kankaan ennen tiistaita, jotta väri varmasti tarttuu kankaaseen.

Nähdään siis ensi tiistaina Arcanumin aulassa! Pilteille osallistumisesta tarjolla myös pilttipiste.

Terveisin käsityötoimarit Milla Valta (mkmval at utu.fi) ja Marjaana Parikainen (mmppar at utu.fi)?

HTML liite on siirretty...

Lisätietoja postituslistasta Kinfo