KINFO: Avoimia tehtäviä: Tuntityöntekijöitä tuotantoon

Jenni Lähdeniemi ajtlah at utu.fi
Pe Heinä 29 10:59:17 EEST 2016

Hei kaikille,

Turun tablettituotanto on julkistanut Origossa haun, jolla etsimme tuntityöntekijöitä.

Jos olet tai lähipiiriisi kuuluu reipas yli 18 v henkilö kuten esimerkiksi opiskelija ja kiinnostusta olisi tuntityöntekijän tehtävästä Orionilla, niin pyydäpä häntä lähettämään hakemus meille 14.8.2016 mennessä kotisivujemme avointen työpaikkojen kautta. Viesti alla.

Suora linkki tuntityöntekijäilmoitukseemme:
http://careers.fi/orion/careers.cgi#.V5hbXhEaDcs

Aurinkoisin terveisin,

Katriina Naamanka

Viestin välitti: