KINFO: MUISTUTUS! Tuutorihaku

Risto Jokinen rioljo at utu.fi
Pe Helmi 27 20:29:21 EET 2015

Jou!

Tuutorihaku on vielä tämän viikonlopun käynnissä, joten kaikki halukkaat vain laittamaan niitä hakemuksia! Hakemuksia on jo tullut, mutta lisääkin tarvitaan. Tässä vielä oleelliset informaatiot, jotka olivat edellisessäkin viestissä.

Biokemialle tarvitaan 5 tuutoria ja kemialle tarvitaan 7. Jos sinusta tuntuu siltä, että tuutorointi voisi olla sinun juttusi, niin laita ihmeessä hakemusta menemään! Hakuaika on 2.3. asti, joten mietintä aikaakin on, mutta ei missään nimessä kannata aikailla vaan hakemusta menemään!
Lisää informaatiota ja itse hakemuksen löytää osoitteesta: https://intranet.utu.fi/fi/yksikot/sci/opiskelu/opiskelu/ohjaus/Sivut/Opiskelijatuutorointi.aspx Jos on myös muita kysymyksiä tai haluaa muuten vain kuulla käytännön kokemuksia tuutoroinnista voi tulla nykimään minua hihasta. Myös muut vanhat tuutorit kertovat varmasti mielellään omista kokemuksistaan.
Hakekaa ihmeessä tuutoriksi. Itse voin ainakin suositella sitä lämpimästi kaikille, se on oikein hieno kokemus!

Peace out
Risto Jokinen
Tyk ry:n Piltti- ja tuutorivastaava

HTML liite on poistettu...