KINFO: Tuutorihaku

Risto Jokinen rioljo at utu.fi
Pe Helmi 13 03:10:37 EET 2015

Heivaanhei!

Nyt kun on viime syksyn tuutorit ovat selvinneet Kostajaisista on hyvä alkaa miettiä, ketkä voisivat toimia tässä hienossa tehtävässä ensi syksynä. Eli siis tuutorihaku syksylle 2015 on alkanut! Biokemialle tarvitaan 5 tuutoria ja kemialle tarvitaan 7. Jos sinusta tuntuu siltä, että tuutorointi voisi olla sinun juttusi, niin laita ihmeessä hakemusta menemään! Hakuaika on 2.3. asti, joten mietintä aikaakin on, mutta ei missään nimessä kannata aikailla vaan hakemusta menemään!
Lisää informaatiota ja itse hakemuksen löytää osoitteesta: https://intranet.utu.fi/fi/yksikot/sci/opiskelu/opiskelu/ohjaus/Sivut/Opiskelijatuutorointi.aspx Jos on myös muita kysymyksiä tai haluaa muuten vain kuulla käytännön kokemuksia tuutoroinnista voi tulla nykimään minua hihasta. Myös muut vanhat tuutorit kertovat varmasti mielellään omista kokemuksistaan.
Hakekaa ihmeessä tuutoriksi. Itse voin ainakin suositella sitä lämpimästi kaikille, se on oikein hieno kokemus!

Loistavia uusia tuutoreita odottaen,
Risto Jokinen
Tyk ry:n Piltti- ja tuutorivastaava

HTML liite on poistettu...