KINFO: Viimeinen kuulutus HTM-sitseille

Jenna Tikkanen jktikk at utu.fi
Su Marras 23 19:27:17 EEST 2011

Hullu tiedemies-sitsien kiintiöt vapautuvat ensi viikolla ja paikkoja on
vielä jäljellä!

Sitsithän siis järjestetään torstaina 3.11. klo 18:00 alkaen Sotkulla.
Mikäli haluat osallistua sitseille, käy maksamassa toimisolla pääsymaksu
12e (10e alkoholiton) päivystysaikaan. Viimeinen ilmoittautumispäivä on
torstai 27.10.

Kaikki varasijoille ilmoittautuneet ovat päässeet sitseille! Käykää siis
maksamassa sitsimaksu asap! Jos ette ole torstain päivystykseen mennessä
maksaneet, menetätte paikkanne sitseillä. Ja jos jo nyt tiedätte, että
ette pääse sitseille, ilmoittakaa siitä minulle sähköpostilla.

Muistutus vielä ruokajuomista: lonkeroa ei ole! Lonkeron valinneet
käykää vaihtamassa ruokajuomanne (tai lähettäkää minulle sähköpostia),
jos haluatte vaikuttaa ruokajuomaanne.

Muistutus myös jatkobileistä: jatkobileet alkavat klo 22 ja sinne ovat
kaikki tervetulleita! Pääsy ilmainen (teeman mukaisesti) pukeutuneilta
ja 2e muilta. Nähdään sotkulla! :)

Terveisin,
Jenna Tikkanen
perinnevastaava