KINFO: HTM-sitsien ruokajuoma

Jenna Tikkanen jktikk at utu.fi
Ke Marras 19 12:56:15 EEST 2011

Hei,

Valitettavasti meillä ei ole lonkeroa enää varastossa, joten jokainen, joka on valinnut Hullu tiedemies sitseille ruokajuomakseen lonkeron, käykää toimistolla muuttamassa se siideriin tai olueen. Voitte myös lähettää ruokajuomanne sähköpostilla minulle (jktikk at utu.fi).

Lähetän ensi viikolla sähköpostia kaikille varasijoilta päässeille, joten sitsimaksu pitäisi siinä tapauksessa hoitaa toimistolla mahdollisimman pian, mieluiten heti tiistain päivystyksessä!

Kysymykset ja muut sitsejä koskevat asiat voit lähettää minulle sähköpostiin.

Terveisin,
Jenna Tikkanen
perinnevastaava
TYK ry