KINFO: Excu infoa

Krista Olander kmolan at utu.fi
Mon Maalis 21 18:29:28 EET 2011

Moikka kaikki exculle lähtijät,

Kaikki, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostinsa ilmoiitautumisen yhteydessä, on ilmoitettu messukävijäksi ja siitä olisi pitänyt tulla kaikille vahvistus sähköpostiin. Sen eteen ei tarvitse tehdä mitään. Saatte itsellenne nimikyltit kun hyppäätte bussiin, joita tarvitsee pitää esillä messuilla. Messualueen aulasta on saatavissa muovitaskuja kyltillenne.

Ne teistä, jotka eivät ilmoittaneet sähöpostia, voivat käydä ilmoittautumassa ja tulostavat nimikyltin itse:
http://visitor.finnexpo.fi/%28rfigypiltgugbk45imoetdm5%29/register.aspx?event=11130&language=1

Messukeskuksesesa on myös päätteitä, joilla voi lmoittautua paikan päälle.

Bussissa saa myös bilelipun ja ohjeita paikan päällä suunnistamisen.
Bussiliput saa sitten messukeskuksessa.
Mukaan tarvitset makuupussin ja pyyhkeen, jos suihkussa haluatte käydä/jos inkubio (paikalliset bioteekkarit) järjestää etkoilusaunan. Kamat heitetään Otaniemeen menomatkalla.

Dresscode: haalarit

Muistattehan olla Arcanumin takana kello 6.55, bussi LÄHTEE klo 7.00.
Muisattehan että jokainen on itse vastuussa itsestään reissulla ja vastaa itse myös siitä että ehtii busseihin.

Mukaan myös reppukaupalla hyvää mieltä :D

Excua odottaen,
Excukapteeninne Krista