KINFO: Biokemian erikoistyö ja syventävät harjoitustyöt 2010

Pasi Paananen pjpaan at utu.fi
Mon Maalis 22 18:40:18 EET 2010

Tämän viestin välittää Paananen
--------------------------------
Erikoistyö ja syventävät harjoitustyöt 2010

Jos olet aikeissa aloittaa syventävät harjoitustyöt tai erikoistyön
vuonna 2010, pyytäisin ilmoittamaan asiasta minulle ensi viikon (vko 13)
aikana minulle.  Tämä koskee myös henkilöitä, jotka ovat jo
'päättäneet/sopineet' paikkansa. Erikoistyön suhteen haluaisin vielä
saada tietooni jonkinlaista tietoa (esim. kolme vaihtoehtoa
paremmuusjärjestyksessä) siitä missä tutkimusryhmissä mahdollisesti
erikoistyönne suorittaisitte.  Laitoksen ulkopuolella on myös
mahdollista suorittaa erikoistyö, mutta tähän on olemassa erillinen
ohje, jonka saa minulta. Tämän kyselyn tulokset eivät ole lopullisesti
sitovia mutta toivon saavani mahdollisimman tarkkaa tietoa tilanteesta.
Biokemian vuosiseminaar(e)issa tutkimusryhmien aiheita on käyty lävitse
mutta käyttäkää myös hyväksenne erikoistyöviikon antimet, sieltä näette
ja kuulette mitä tämänvuotiset erikoistyöläiset ovat saaneet aikaiseksi.
Jutelkaa opiskelijoiden ja ohjaajien kanssa! Muistakaa myös uuden
linjamme eli 'molekulaarisen kasvibiologian' aiheet! Lisäksi Garry
Corthals pyysi tiedottamaan biotekniikan keskuksen
proteomiikkaprojekteista; näistä saatte lisätietoa minulta tai Garrylta.

Syventävät harjoitustyöt eli kaksi neljän viikon työtä voitte yrittää
valita muista ryhmistä/aiheista kuin siitä missä olette ajatelleet itse
erikoistyön suorittaa. Töiden tarkoitus on tutustuttaa teidät erilaisiin
laitoksella käytettäviin tutkimusmenetelmiin. Ottakaa suoraan yhteyttä
tutkimusryhmiin ja sopikaa aihe ja ajankohta. Kun asia on selvä, ottakaa
minuun yhteyttä.

MUISTAKAA OTTAA MINUUN AINA YHTEYTTÄ KOSKIEN kaikkia päätöksiä ja
valintoja, jotta tiedämme missä opiskelijamme ovat...

-Jarmo Käpylä

Department of Biochemistry and Food Chemistry
Arcanum
University of Turku
FI-20014 Turku
Finland