KINFO: Vuoden ensimmäisen Tykin deadline

Milla Suominen milsuo at utu.fi
Ke Tammi 20 15:49:23 EET 2010

Heipparallaa ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Kevään ensimmäisen Tykin deadline on sunnuntaina 14.2. klo 23:59. Vastaan otetaan kaikenlaisia juttuja, mistä sitten keksittekin kirjoittaa, sillä sisältöä ei lehdellämme kai voi koskaan olla liikaa.  Vuoden ensimmäisessä numerossa mm. esitellään ainejärjestömme vuoden 2010 hallitus ja toimihenkilöt.

Lehtemme kaipaisi (P.O.D.:n jätettyä viime vuonna jäähyväisensä) uutta "kolumnistia". Eli jos innostusta kirjoitteluun löytyy, lähetä tekstejäsi tulemaan ja ilmoita mahdollisesta mielenkiinnostasi ryhtyä "vakkariksi". Voitte myös koota porukan. Olen avoin kaikille uusille hyville ideoille, joiden avulla voin koota Tykistä entistäkin mielenkiintoisemman kokonaisuuden.

Lisäksi Tykki kaipaa mainoksia, sillä lehden levikki ja ulkoasu ovat aika pitkälti rahasta kiinni. Jos ei luova kirjoittelu innosta, hommaa mainos. Mainosten hankkimisesta kiinnostuneet voivat ottaa suoraan yhteyttä päätoimittajaan.

Tänä vuonna lehden toimituksesta vastaan minä, Milla Suominen, joten laittakaa juttunne ja kuvanne tulemaan minulle osoitteeseen milsuo at utu.fi. Samaan osoitteeseen vastaanotetaan myös ruusuja ja risuja lehden sisällöstä ja ulkonäöstä.

Talvisin terveisin Milla Suominen, Tykin päätoimittaja