KINFO: Paikkoja vielä vapaana tiedekuntaolympialaisjoukkueeseen

Jorma Kim jookim at utu.fi
La Apr 11 10:24:39 EEST 2009

TYK ry:n TiedekuntaOlympialaisiin lähtevässä jäsenistöjoukkueessa on
vieläkin tilaa. Muistakaapa siis ilmoittautua minulle, mikäli haluatte
ottaa kisoihin osaa!

TiedekuntaOlympialaiset on Hybridi ry:n järjestämä leikkimielinen
kisailutapahtuma, joka tänä vuonna järjestetään keskiviikkona 15.4. klo
15 alkaen Educariumin takapihalla. Lajit eivät vaadi juurikaan henkisiä
eivätkä fyysisiä erityislahjakkuuksia, joten jokainen voi ottaa osaa.
Tärkeintähän on hauskanpito!

Ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä viestiä minulle (jookim utu.fi),
jossa kerrotte osallistumishalukkuudestanne.

Aurinkoista pääsiäistä teille toivottaa
Jorma Kim