KINFO: Opiskelijajäsenen paikka tiedekuntaneuvostossa vapaana

Jon Puittinen jppuit at utu.fi
Ti Tammi 22 22:44:34 EET 2008

Moi,

Matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan tiedekuntaneuvostosta
vapautuu varsinaisen opiskelijajäsenen paikka piakkoin ja uudeksi
jäseneksi haetaan biokemian opiskelijaa toimimaan yhdessä kemiaa
opiskelevan varajäsenen kanssa.

Lisätietoa tiedekuntaneuvoston toiminnasta löytyy esimerkiksi Tykistä
03/3 sivulta 34 (http://tyk-ry.utu.fi/index.php?sivu=tykkiarkisto)

Jos kiinnostuit asiasta ja olet valmis ajamaan opiskelijoiden etua
hallopedinä yhteistyössä ainejärjestön kanssa niin laita viestiä minulle
osoitteeseen jppuit at utu.fi tämän viikon aikana ja ilmaannu paikalle ensi
viikon hallituksen kokoukseen 29.1. kello 18.00 Arcanumin
kokoushuoneeseen. Jos et erittäin painavasta syystä pääse paikalle niin
laita minulle pidempi esittäytyminen viestin yhteydessä.

Terveisin,
biokemian kopohörhö
Jon