KINFO: Muistutus paintballista to 20.9.

Matti Turtola maturt at utu.fi
Pe Syys 14 11:40:11 EEST 2007

Morjensta (bio)kemistit!

Pitkään kyseltyä ja odotettua värikuulasotaa päästään pelaamaan kemistien kesken torstaina 20.9. klo 15-18. Lysti maksaa 28e/hlö+mahdolliset kuljetuskustannukset Piikkiöön ja takaisin. Hintaan sisältyy puoliautomaattiase, haalarit, hanskat, maski, 300 värikuulaa (lisäkuulat 4snt/kpl), kaasusäiliöt, ohjeistus, kenttävuokra (paikalla grilli) sekä jälkipelit klo 18 jälkeen Halisten saunalla. Laskutus paikan päällä Piikkiössä, varaa tasaraha.

Vielä on jäljellä paikkoja. Ilmoittautua voi vielä viikonlopun ja maanantain aikana minulle sähköpostitse. Ilmoittautuminen sitova. Jos käytettävissäsi on henkilöauto, ilmoita minulle, yritämme päästä paikan päälle omilla autoilla, autoilijoille pieni korvaus.

Tiedustelut: Matti Turtola 050 3771713 tai s-posti.

-spläts!, Matti