KINFO: Opinto-ohjaajaksi?

Tuomo Liljenbäck ttlilj at utu.fi
Ti toukokuu 15 15:35:08 EEST 2007

Tervehdys!

Tiedekunnan opinto-ohjaajan viran hakua jatketaan.

Tässä linkki hakujulistukseen:
http://domino.utu.fi/tiedotus/avoimet.nsf/4c0042395656d3bdc22569b300632412/cddbf98fe79438fcc22572d70042a973?OpenDocument

Voin itse suositella lämpimästi tätä paikkaa. Työtehtävät ja
työilmapiiri ovat mukavia. Työstä on saanut hyvää työkokemusta, olen
päässyt tekemään monenlaisia kiinnostavia asioita ja oppinut paljon
uutta ja hyödyllistä yliopistomaailmasta. Työajat ovat varsin joustavat.

Opinto-ohjaajalta vaaditaan vähintään kolmen vuoden päätoimiset opinnot
(2004 tai aiemmin aloittanut) tiedekunnassamme. Eduksi katsotaan
ohjaustyökokemus, etenkin tuutorointi omassa tiedekunnassamme. Myös
muuten hankittu tuntemus tiedekunnasta, kuten aktiivinen
ainejärjestötoiminta tai laitosneuvoston/tiedekuntaneuvoston jäsenyys
katsotaan eduksi.

Minulta ja opintopäälliköltä voi kysellä lisää asiasta.

-Tuomo

Opinto-ohjaaja Tuomo Liljenbäck
Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
Turun yliopisto
opo-ml at utu.fi  puh. 02-333 5604