KINFO: Hakujulistus: matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan opinto-ohjaajan määräaikainen virkasuhde

Tuomo Liljenbäck ttlilj at utu.fi
To Maalis 15 09:27:49 EET 2007

Hei.

Jätän opinto-ohjaajan tehtävät ensi syksynä, ja uusi opinto-ohjaaja on nyt hakusessa.
Tässä linkki hakujulistukseen:
http://domino.utu.fi/tiedotus/avoimet.nsf/4c0042395656d3bdc22569b300632412/7be02bbbd61a88d8c225729e003f76b6?OpenDocument

Voin itse suositella lämpimästi tätä paikkaa. Työtehtävät ja työilmapiiri ovat mukavia. Työstä on saanut hyvää työkokemusta, olen päässyt tekemään monenlaisia kiinnostavia asioita ja oppinut paljon uutta ja hyödyllistä yliopistomaailmasta. Työajat ovat varsin joustavat.

Opinto-ohjaajalta vaaditaan vähintään kolmen vuoden päätoimiset opinnot (2004 tai aiemmin aloittanut) tiedekunnassamme. Eduksi katsotaan ohjaustyökokemus, etenkin tuutorointi omassa tiedekunnassamme. Myös muuten hankittu tuntemus tiedekunnasta, kuten aktiivinen ainejärjestötoiminta tai laitosneuvoston/tiedekuntaneuvoston jäsenyys katsotaan eduksi.

Minulta ja opintopäälliköltä voi kysellä lisää asiasta.

-Tuomo

Opinto-ohjaaja Tuomo Liljenbäck
Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
Turun yliopisto
opo-ml at utu.fi  puh. 02-333 5604