KINFO: Paavo Nurmi Marathon

Matti Turtola maturt at utu.fi
To Helmi 15 22:30:18 EET 2007

Tervehdys!

Välitän saamaani tietoa eteenpäin:

Turun Urheiluliiton järjestämät liikunnan turkulaiset merkkitapahtumat
Paavo Nurmi Marathon, Myllyn Pyöräily sekä Ruissalojuoksut ovat
solmineet yhteistyösopimuksen TYYn kanssa ja tarjoavat sen jäsenille
tänä vuonna uutena etuna opiskelija-alennuksen kunkin tapahtuman
osallistumimaksusta.

Järjestyksessään 16. Paavo Nurmi Marathon juostaan tänä vuonna lauantaina 30.6. aikaisempaan tapaan Aurajoen
rantamilla. Reittivaihtoehtoina täyspitkän maratonin lisäksi ovat
puolimaraton ja 10 km. TYYn jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumaan
vielä helmikuun loppuun asti joulukuun hinnoilla(!!). Maratonilla ja
puolimaratonilla on myös mahdollista osallistua kolmen hengen
joukkuekilpailuun.

Osallistumismaksu nousee sitä mukaa, kun tapahtuma lähenee. Opiskelija-alennus tapahtumissa on
kymmenen euroa kulloinkin voimassa olevasta hinnasta, mikä
parhaimmillaan merkitsee yli 60 % alennusta osallistumismaksusta.
Alennuksen saadakseen opiskelijan on ilmoittauduttava tapahtumaan oman
oppilaitoksensa sähköpostiosoitteesta (@utu.fi) ja ilmoitettava
henkilötietojensa lisäksi opiskelija- tai jäsennumeronsa. Muita
osallistujalta vaadittavia tietoja ovat: nimi, syntymävuosi, osoite,
matka ja mahdollinen seura tai joukkue. Ilmoittautuminen tapahtuu
lähettämällä edellämainitut tiedot sähköpostilla osoitteeseen
tyy at paavonurmisports.com. Opiskelija-alennusta ei voi yhdistää muihin
tarjouksiin.

Lisätietoja tapahtumista, hinnoista ja maksuohjeet:
www.paavonurmisports.com. Tiedustelut: minna.uusivirta at atletico-sisu.fi.

Paavo Nurmi Marathonille lähtijät:
Maksakaa osallistumismaksunne omatoimisesti itse ja ilmoittakaa minulle sähköpostilla osallistumisestanne, jotta teidät voidaan nimetä TYKin juoksujoukkueeseen (ilmoitettava viim. 21.6). TYK maksaa joukkuemaksun. Maksaessanne voitte ilmoittaa joukkueeksenne/seuraksenne Turun Yliopiston Kemistit. Ilmoittakaa minulle myös, mille matkalle osallistutte. Hallitus päättää keväämmällä, että tuetaanko juoksijoiden osallistumismaksuja, mikä taas riippuu paljolti juoksijoiden määrästä.

-Matti Turtola, 0503771713