KINFO: Ainejärjestön infotilaisuus tulevista laitosvaaleista ja edunvalvonnasta

Tuomo Liljenbäck opo-ml at utu.fi
To Syys 28 16:08:48 EEST 2006

Haluatko tietää, miten asioista päätetään yliopistolla ja omalla
laitoksella?
Haluatko olla vaikuttamassa päätöksentekoon?

Turun Yliopiston Kemistit TYK ry järjestää jäsenilleen keskiviikkona
11.10. klo 17 alkaen salissa Arc 1 tilaisuuden, jossa kerrotaan
hallinnon opiskelijaedustajan tehtävistä ja yleisestikin opiskelijoiden
vaikutusmahdollisuuksista yliopistohallinnossa.

Jos olet kiinnostunut toimimaan oman laitoksesi laitosneuvostossa (tai
tiedekuntaneuvostossa) ensi vuoden alusta alkavalla kaudella, ole hyvä
ja saavu paikalle. Kartoitamme tehtävistä kiinnostuneita opiskelijoita,
mutta paikalle saapuminen ei velvoita mihinkään. Itse asiassa kaikkien
jäsenien olisi syytä olla perillä näistä jokaista opiskelijaa koskevista
asioista, joten vaikka et itse haluaisikaan toimia neuvostossa, tule
kuulemaan kuinka juuri sinä voit vaikuttaa omiin opiskeluoloihisi.

Tilaisuudessa on mehu ja keksi tarjoilu. Toivottavasti laitoit jo
merkinnän kalenteriisi.

Kopoterkuin
-Tuomo, biokemian koulutuspoliittinen vastaava

ps. tokan vuoden biokemistit, muistakaa huominen biokemian
perustyömenetelmien tentin preppaustilaisuus!