[it] Syksyksi 2016 Shanghaihin?

Tomi Westerlund tovewe at utu.fi
Tue Dec 15 14:28:07 EET 2015

Jälleen mahdollisuus lähteä Shanghaihin, kontrastien kaupunkiin. Nähdä
Shanghai pilvenpiirtäjistä vanhoihin katoaviin lilong-kortteleihin.
Shanghaissa sijaitsee myös *Fudan-yliopisto*, johon on mahdollisuus
lähteä syyslukukaudeksi vaihtoon. Seuraavan kerran syksyllä 2016. Lue
alhaalta Aleksin kirjoitus vaihdosta.

Vaihto suoritetaan Turun yliopiston ja Fudan-yliopiston
kaksoistutkinto-ohjelmassa, josta valmistut molemmista yliopistoista.
Saat siis kaksi tutkintotodistusta. Vaihtoaika ei viivästytä
opiskeluasi, koska Fudanissa suoritetut kurssit luetaan hyväksi Turussa.
Sama myös toiste päin eli Turun opinnot luetaan hyväksi Fudanissa. Myös
diplomityösi hyväksytetään molemmissa yliopistoissa.
Yksityiskohtaisempaa tarinaa ohjelmasta löytyy *future.utu.fi* -sivuilta
ja kyselemällä Tomi Westerlundilta.

Ohjelman *hakuaika on 1.1.2016 - 24.1.2016*.

Ohjelmaan hakevilta vaaditaan *motivaatiokirje*, *cv *(kuvan kera),
*opintorekisteriote* ja *opintosuunnitelma* kandidaatin tutkinnon
suorittamiseksi ennen 2016 kesää mikäli et jo ole tekniikan
kandidaatti*. Kaikki materiaali on toimitettava *englanniksi* spostilla
Tomi Westerlundille (*tovewe at utu.fi*) hakuajan puitteissa otsikolla
/Fudan 2016/. Hakijoiden joukosta valitaan haastatteluun kutsuttavat,
joka pidetään myös englanniksi. Haastattelut pidetään heti helmikuun
alussa Turussa.

Vaihtoon on mahdollista hakea matka-apurahaa Turun yliopistolta, jonka
hakuaika umpeutunee helmikuun puolivälissä. Kaksoistutkinto-ohjelmamme
on erillisenä hakukohteena.

Terw. Tomi
--
TkT Tomi Westerlund
Yliopistotutkija, IT-laitos, Turun yliopisto

embeddedcomputing.utu.fi | future.utu.fi
www.it.utu.fi | www.utu.fi

*** Mikäli olet luonnontieteiden kandidaatti, tai valmistumassa
luonnontieteiden kandidaatiksi, ja olet kiinnostunut vaihdosta, niin ota
yhteyttä hyvissä ajoin ennen hakuajan umpeutumista Tomi Westerlundiin.

*JK*.