[H-verkko] Muut ilmoitukset: Minun Ostrobotniani – muistitiedon keruu 2020

Agricola - Suomen humanistiverkko no-reply at agricolaverkko.fi
To toukokuu 28 18:03:55 EEST 2020

Agricolan ilmoituksiin on lähetetty uusi muut ilmoitukset:
Minun Ostrobotniani – muistitiedon keruu 2020
”Minun Ostrobotniani” -muistitietohankkeen tavoitteena on koota yhteen mahdollisimman monipuolisesti Ostrobotnia-taloon liittyvää aineistoa. Ensiksikin keräämme ihmisten tarinoita, anekdootteja ja kokemuksia Ostrobotnia-talosta. Kokemuksiaan ovat tervetulleita kertomaan talon eri organisaatioissa toimineet henkilöt, työntekijät, opiskelijat, asukkaat, vuokralaiset, ravintolavieraat ja satunnaiset kävijät. Toiseksi keräämme Ostrobotnia-taloon liittyvää kuva- ja audiovisuaalista aineistoa, jota tarvittaessa digitoidaan. Julkaisemme Ostrobotnia-talon nettisivuilla otteita kerätystä aineistosta. Emme kuitenkaan julkaise mitään pyytämättä ensin lupaa aineiston toimittajalta.

Kerro siis Ostrobotnia-taloon liittyvät tarinasi ja kokemuksesi!

Muistitietohankkeesta vastaavat Pohjalaisten talosäätiö Ostrobotnia (PTO) sekä Etelä-Pohjalainen Osakunta, Pohjois-Pohjalainen Osakunta ja Vasa nation.

Lisätietoja hankkeesta antaa historiatoimikunnan puheenjohtaja Hannu Savolainen, Pohjalaisten talosäätiö Ostrobotnia, puh. 044 086 0876, email: muistitieto at ostrobotnia.fi.

Linkki kyselyyn
Lisätietoja:
Hannu Savolainen