[H-verkko] Turku, Väitös: Itse tehty moderni. Gramofoni, polkupyörä ja valokuvaus suomalaisten elämässä 1880-luvulta 1940-luvulle

agricola at utu.fi agricola at utu.fi
Ke Apr 2 11:10:24 EEST 2014

Agricolan tapahtumakalenteriin on lähetetty uusi ilmoitus:

Väitös: Itse tehty moderni. Gramofoni, polkupyörä ja valokuvaus suomalaisten
elämässä 1880-luvulta 1940-luvulle

Turku
17.5.2014 klo 12:15

Väitös (Suomen historia): Tiina Männistö-Funk

Tapahtumapaikka: Turun yliopisto, Tauno Nurmela -sali (Päärakennus T1, kartta)

Aloitusaika: 17.5.2014 12:15

Lauantaina 17. toukokuuta 2014 kello 12 esitetään Turun
yliopistossa julkisesti tarkastettavaksi filosofian maisteri Tiina
Männistö-Funkin väitöskirja ”Itse tehty moderni. Gramofoni, polkupyörä
ja valokuvaus suomalaisten elämässä 1880-luvulta 1940-luvulle".
Virallisena vastaväittäjänä toimii dosentti Minna Sarantola-WeissHelsingin
yliopistosta ja kustoksena professori Timo Myllyntaus.

Tämä ilmoitus on luettavissa Agricola-verkossa osoitteessa
http://agricola.utu.fi/ajankohtaista/tapahtumakalenteri/