[H-verkko] Jyväskylä, Väitös: "Kansamme kykyyn itse arvostella ei voi luottaa". Taidelautakunnat valtiollisina asiantuntijaeliminä ennen toista maailmansotaa

agricola at utu.fi agricola at utu.fi
Mon Nov 19 10:42:56 EET 2012

Agricolan tapahtumakalenteriin on lähetetty uusi ilmoitus:

Väitös: "Kansamme kykyyn itse arvostella ei voi luottaa". Taidelautakunnat
valtiollisina asiantuntijaeliminä ennen toista maailmansotaa

Jyväskylä

FM, YTM Sakarias Sokan kulttuuripolitiikan/sosiologian väitöskirjan
”Kansamme kykyyn itse arvostella ei voi luottaa". Taidelautakunnat
valtiollisina asiantuntijaeliminä ennen toista maailmansotaa
tarkastustilaisuus. Vastaväittäjänä professori Mikko Lagerspetz (Åbo
Akademi) ja kustoksena professori Anita Kangas (Jyväskylän yliopisto).

Lauantai 24. marraskuuta 2012, 12.00

Seminaarinmäki,  Vanha juhlasali, S 212, Jyväskylä

Tämä ilmoitus on luettavissa Agricola-verkossa osoitteessa
http://agricola.utu.fi/ajankohtaista/tapahtumakalenteri/