[H-verkko] Helsinki, =?UNKNOWN?B?VuRpdPZzOg==?= Ruumiillinen esine, materiaalinen suku - Tutkimus =?UNKNOWN?Q?Pyh=E4?= Anna itse kolmantena -aiheisista keskiajan puuveistoksista Suomessa

agricola at utu.fi agricola at utu.fi
Ke Syys 2 12:37:43 EEST 2009

Agricolan tapahtumakalenteriin on lähetetty uusi ilmoitus:

Väitös: Ruumiillinen esine, materiaalinen suku - Tutkimus Pyhä Anna
itse kolmantena -aiheisista keskiajan puuveistoksista Suomessa
Helsinki 05.09.2009

FM Elina Räsänen väittelee 5.9.2009 kello 10 Helsingin yliopiston
humanistisessa tiedekunnassa aiheesta 'Ruumiillinen esine,
materiaalinen suku - Tutkimus Pyhä Anna itse kolmantena -aiheisista
keskiajan puuveistoksista Suomessa' (Embobied Object, Material
Family. Late-Medieval Wood Sculptures Depicting Saint Anne with the
Virgin and Child in Finland). Väitöstilaisuus järjestetään
osoitteessa Päärakennus, auditorio XII, Unioninkatu 34.

Vastaväittäjänä on professori Jan von Bonsdorff, Uppsalan yliopisto,
ja kustoksena on professori Ville Lukkarinen.

Väitöskirja julkaistaan sarjassa Suomen Muinaismuistoyhdistyksen
Aikakauskirja. Väitöskirjaa myy Tiedekirja.

Väitöskirjan tiivistelmä on luettavissa E-thesis -palvelussa.

Ilmoitus lähetetty:

Tämä ilmoitus on luettavissa Agricola-verkossa osoitteessa
http://agricola.utu.fi/nyt/tapahtuu/