[Yk-yhdistys] KUTSU: "Mun silmin" -somaliaiheinen näyttely Siirtolaisuusinstituutissa 7.3. 2013

Titta Peltonen titta.peltonen at utu.fi
Tue Feb 26 13:38:33 EET 2013

KUTSU
Siirtolaisuusinstituutti julkaisi syksyllä 2012 suomalaisista somalinuorista kertovan kirjan ”Mun Stadi”, jonka teemaa jatketaan nyt näyttelyn puitteissa.
Mukana on tarinoiden ja valokuvien ohella myös videoteoksia sekä somalialaisten elämiseen liittyvää taustatietoa ja materiaalia. Hanketta koordinoi ja johtaa taiteiden tohtori Helena Oikarinen-Jabai. Turun alueen somalikulttuurin osalta näyttelyä avustaa kaupunginvaltuutettu Roda Hassan.

"Mun silmin" -näyttely avataan Siirtolaisuusinstituutissa (Eerikinkatu 34, 20100 Turku, 1 krs. näyttelytila) torstaina 7.3. 2013 klo 14 alkaen. Ohessa kutsu liitteenä. Tervetuloa!
LISÄTIEDOT: Siirtolaisuusinstituutin johtaja Ismo Söderling,  P. 050-511 3586. Taiteiden tohtori Helena Oikarinen-Jabai, P. 044-089875. Roda Hassan, P. 050-356 8555

Terveisin/ With Regards,

Jari Nikkola
Tiedottaja
Siirtolaisuusinstituutti