[Yk-yhdistys] HUOM! Syksyn läksykerhotoiminnan suunnittelupalaveri Halisissa SIIRRETTY

Pirkko Aalto phaalt at utu.fi
Mon Sep 6 12:03:10 EEST 2010

Hei kaikki Turun YK-yhdistyslistalaiset,

Henna Junttila Sateenkaari Koto ry:stä laittoi sähköpostitse viestiä viikonlopun aikana (ks. alla).

Tämän päivän läksykerhotapaaminen Halisissa klo 15-17 on siis peruttu!
Toivottavasti viesti tavoittanee kaikki, ettei kukaan turhaan lähde paikalle.
Kokoonnutaan yhdessä myöhemmin (Hennan ehdotus 5.10.). Tapaamisesta tulee lähempänä lisää infoa.

Ystävällisin terveisin,
Pirkko

***
Hennan viesti:
Hei Pirkko, Anni ja kaikki läksykerhon vapaaehtoiset!