[Yk-yhdistys] Kutsu Turun YK-yhdistyksen syyskokoukseen

Tuula Tuominen tutuom at utu.fi
Tue Nov 23 15:25:43 EET 2010

Hei kaikki!

Tervetuloa Turun YK-yhdistyksen syyskokoukseen ti 30.11. klo 18.15. Kokous järjestetään toimistotiloissamme Ystävyystalolla osoitteessa Uudenmaankatu 1. Tilaisuudessa on pientä syötävää tarjolla!

Liitteenä on kokouksen esityslista, syyskokouksessa hyväksyttävät tulo-ja menoarvio sekä toimintasuunnitelma. Olen liittänyt mukaan myös toimintakertomuksen tältä vuodelta. Jos teillä on korjattavaa kyseisiin dokumentteihin, ottakaa minuun yhteyttä.

LISÄKSI vielä pari tärkeää asiaa!!

1. Jos et ole vielä maksanut jäsenmaksua tämän vuoden osalta ( uusi maksukausi lähti käyntiin 1.9.) ja olet kiinnostunut hallituspaikasta, muista maksaa jäsenmaksu viimeistään to 25.11! Kaikkien tämän vuoden hallituslaisten tulisi myös maksaa jäsenmaksu ennen syyskokousta...Katso maksuohjeet nettisivuiltamme www.turunykyhdistys.org.

2. Ensi vuoden hallituksessa on useita paikkoja, joihin on vähän (tai ei ollenkaan) ehdokkaita. Esim. puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja-ehdokkaita kaivataan kipeästi! Jos olet kiinnostunut esim. kyseisistä pesteistä tai muista hallituspaikoista, etkä ole vielä ilmaissut kiinnostustasi minulle, laitapa vaikka mailia.

Terveisin,
Tuula

Tuula Tuominen
Turun YK-yhdistys ry