[Yk-yhdistys] Ylen katsaus Halisten maahanmuuttajalasten läksykerhotoimintaan

Pirkko Aalto phaalt at utu.fi
Sat Jan 30 14:48:02 EET 2010

Hei kaikki YK-yhdistys -listan jäsenet,

Halisten maahanmuuttajalasten läksykerho sai Ylen kiinnostuksen puolelleen, ja toimittajat kävivät haastattelemassa Sateenkaari Koto ry:n työntekijöitä, minua, ohjaajia ja lapsia torstaina 28.1.2010.
Ohessa linkit Ylen sivuille niin Lounais-Suomen Uutisiin kuin itse artikkeliin ja radiojuttuun aiheesta.
Todella hienoa, että läksykerho saa tämänkaltaista kiinnostusta.

http://areena.yle.fi/ohjelma/f4c01dc4621ccc67053692e071f6c4c4

http://yle.fi/alueet/turku/2010/01/laksykerho_avaa_suomen_kielen_lukkoja_1404326.html

Vapaaehtoisohjaajien rekrytointi on myös onnistunut mahtavasti, ja tällä hetkellä läksykerho-ohjaajia on riittävä määrä kevään tarpeisiin. Otan kuitenkin vastaan kiinnostuneiden tietoja siltä varalta, että joku vapaaehtoisohjaaja jättäytyy pois toiminnasta kevään aikana.

Ihanaa talven jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Pirkko

* * *