[Yk-yhdistys] Kiinnostavatko EU-projektit, tsekkaa tämä

Saila Tykkyläinen sajoty at utu.fi
Fri Oct 5 11:48:06 EEST 2007

Hei,

nyt on hyvä tilaisuus kohentaa omaa talous- ja EU-projektiosaamistaan, sekä saada CV:n nykypäivänä varsin painava
merkintä.

Haussa on talousvastaava monikulttuurisuusfestari Mahdollisuuksien torille, jolle on myönnetty EuropeAidin tukea
vuosille 2006-2008. Olen hoitanut talousvastaavan pestiä nämä kaksi vuotta, mutta nyt on elämäntilanne sellainen, että
haluan keskittyä muihin asioihin. Talousvastaavaa siis haetaan vuodelle 2008 (ja toivottavasti myös kuluvan vuoden
lopulle).

Tehtävän menestyksekäs hoito EI EDELLYTÄ TALOUSNEROUTTA tai edes aiempaa kokemusta. Huolellisuus vie jo
pitkälle, se sisäinen taloushitler löytyy kyllä ajan kanssa. Perehdytystä saa, enkä myöskään ole häipymässä planeetalta
tai edes Suomesta, joten olen kyllä käytettävissä koko EU-projektin ajan.

Eniten aikaa taloudenhoito vie heinä- ja tammikuussa, jolloin ovat puolivuosittaisten tilinpäätöksen jättöajat, muina
aikoina hoidettavana on lähinnä laskujen maksu. Toki Mahdollisuuksien torin budjetin sorvaaminen yhteistyössä
projektivastaavien kanssa on myös tärkeä yksittäinen tehtävä, mutta se on sovittavissa varsin joustavasti.

Otahan yhteyttä mikäli kiinnostuit, annan mielelläni lisäinfoa. Päätöksen talousvastaavan nimittämisestä tekee YK-
yhdistyksen hallitus.

Ystävällisin terveisin,
Saila Tykkyläinen