[Yk-yhdistys] Myyjäiset 8.12.

Elina Niinioja taenii at utu.fi
Thu Nov 30 20:43:00 EET 2006

Hei,

YK-yhdistyksen myyjäiset ovat Juslenian aulassa ensi viikon perjantaina 8.12. klo 9-15.
Muutama myyjä on jo ilmoittautunut, mutta olisi kiva jos joka vuorossa olisi (ainakin) kaksi myyjää. Vuorolista näyttää nyt tältä:

9-11 Minna
11-13 Maiju (ja Minna)
13-15 Elina

Voin tietysti itse olla toisena klo 9-11 (ja 11-13), mutta ainakin viimeiseen vuoroon tarvittaisiin vielä joku toinen. Tosin jos Jusleniassa ei ole ketään enää iltapäivällä niin voidaan lopetella vähän aikaisemmin.
Suolaista ja makeaa myytävääkin kaivattaisiin lisää. Listalle on jo ilmoitettu joulutorttuja, pipareita, omenapiirakka, pullaa, pasteijoita ja (suolainen) piirakka. Kahvin ja teen lisäksi myydään glögiä.
Leipomuksista ja myyntivuoroista voi ilmoitella minulle.

Terveisin,
Elina Niinioja
(taenii at utu.fi)