[Yk-yhdistys] Tervetuloa kokoukseen 28.11. klo 17

Tiia Haapaniemi tiliha at utu.fi
Tue Nov 21 15:14:47 EET 2006

Hei!
Tervetuloa kokoukseen ensi tiistaina 28.11. klo 17 Proffan kellarin isompaan kabinettiin. Pidetään ensin pikainen yhdistyksen kokous, jossa valitaan tilintarkastajat ja päätetään Ystävyyden-taloon liittymisestä (talosta tarkemmin kokouksessa, mutta sen etuna olisi mm. se, että saisimme pitää siellä kokouksia ja säilöä tavaraa). Sen jälkeen tavallinen kokous, jossa mm. sovitaan joulukuun illanvietosta, myyjäisistä ja vastataan TYYn alayhdistyskyselyyn.

En itse pääse mukaan, koska olen tuolloin matkalla Peruun. Kapteenina Proffassa toimii vpj Tiina. Vielä kannattaa tulla tapaamiseen vaikka olisi uusi, vanha tai kaamoksessa!!

Tiia

-----------------
Tässä vielä kokouksien esityslistat:

Turun YK-yhdistys ry
Yhdistyksen ylimääräinen kokous
Esityslista

Tiistaina 28.11.2006 klo 17
Ravintola Proffan kellari

1.	Kokouksen avaaminen.
2.	Valitaan kokouksen puheenjohtaja ja sihteeri.
3.	Valitaan kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.
4.	Laillisuus ja päätösvaltaisuus.
5.	Esityslistan hyväksyminen.
6.	Tilintarkastajien valinta vuodelle 2007.
7.	Liittyminen Ystävyys-taloon.
8.	Muut esille tulevat asiat.
9.	Kokouksen päättäminen.

Turun YK-yhdistys
Hallituksen kokous
Esityslista 12/06

Tiistai 28.11.2006 klo 17.15
Ravintola Proffan Kellari

1.	Kokouksen avaaminen
2.	Laillisuus ja päätösvaltaisuus
3.	Kahden pöytäkirjantarkastajan valinta
4.	Esityslistan hyväksyminen
5.	Ilmoitusasiat ja posti
6.	Myyjäiset 8.12.
7.	Illanvietto 8.12.