<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css" style="display:none"><!--P{margin-top:0;margin-bottom:0;} --></style>
</head>
<body dir="ltr" style="font-size:12pt;color:#000000;background-color:#FFFFFF;font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif;">
<div>
<div dir="ltr" style="font-size:12pt; color:#000000; background-color:#FFFFFF; font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif">
<p>Hei!<br>
<br>
Tiedekunnan perustutkintokoulutuksen kehittämistyöryhmään tarvittaisiin kaksi opiskelijajäsentä ja heille varajäsenet kaudelle 1.1.2020-31.12.2021.<br>
<br>
Kehittämistyöryhmän toimenkuvaan kuuluu tiedekunnan perustutkintokoulutukseen ja sen kehittämiseen liittyvien asioiden suunnittelu ja valmistelu sekä stipendilautakunnan tehtävät perustutkintokoulutuksen osalta
<a href="https://intranet.utu.fi/fi/yksikot/sci/tdk/tyoryhmat/Sivut/home.aspx" target="_blank">
https://intranet.utu.fi/fi/yksikot/sci/tdk/tyoryhmat/Sivut/home.aspx</a><br>
</p>
<p><br>
</p>
<p>Alla myös työryhmän entisen opiskelijajäsenen Lauri Heinosen kommentti, jossa työryhmän toimintaa kuvaillaan tarkemmin. Laurilta voi kysyä lisätietoa esimerkiksi sähköpostitse lauri.k.heinonen@utu.fi
<br>
</p>
<p><br>
Kokouksia on keskimäärin yksi kuukaudessa, tyypillisesti perjantaina kello 14-16.
<br>
<br>
<br>
Mikäli yo. kuvaus herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi osoitteeseen hybridi@utu.fi
<strong>12.1.2020 klo 23.59</strong> mennessä. Hakemuksesta tulee käydä ilmi nimesi, pääaineesi sekä vastaukset seuraaviin kysymyksiin:<br>
<br>
<br>
1. Miksi olisit hyvä tehtävään?<br>
<br>
<br>
2. Mitä kokemusta sinulla on opiskelijavaikuttamisesta?<br>
<br>
<br>
3. Oletko käytettävissä myös varajäseneksi?<br>
<br>
<br>
Terveisin<br>
<br>
Hybridi Turku ry:n vuoden 2020 hallitus</p>
<p><br>
</p>
<p>----------------------------------</p>
<p><br>
</p>
<p>"Tiedekunnan perustutkintokoulutuksen kehittämistyöryhmä suunnittelee koulutukseen liittyviä asioita ja valmistelee niitä johtokunnalle. Viimeisen vuoden aikana on pohdittu esimerkiksi maisterivaiheen muokkaamista, opiskelijoiden jaksamista, sähköistä tenttimistä,
kurssipalautejärjestelmää sekä opetussuunnitelmia, opetussuunnitelmaprosessin etenemistä ja suunnitelmien tekemisestä laitoksille annettavia ohjeita.</p>
<p><br>
Tunnelma koukessa on rennompi kuin johtokunnassa. Koukessa pääasiassa käydään keskustelua, ei niinkään nuijita päätöksiä. Uusia ideoita esitetään ja niihin voidaan tarttua nopeallakin aikataululla. Asiat ovat myös aina opiskelijaa kovasti kiinnostavia ja konkreettisia.
Suosittelen todellakin tiedekunnan koukea, sillä se on paras paikka vaikuttaa tiedekunnan opetukseen!"
</p>
<p><br>
</p>
<p>-Lauri Heinonen<br>
</p>
</div>
</div>
<p><br>
</p>
</body>
</html>